טקסט הודעת פורום
8/24/2006 8:19:00 PM
דור
שרירים
נושא:
שרירים
תאריך:
8/24/2006 8:19:00 PM
מחבר/ת:
דור
היי אלעד/תומר
רציתי לדעת איזה שריר ברגל אנו מפעילים כאשר אנחנו מט]סים עלייה. תמונה מאד תעזור אם אפשר
תודה רבה
חזרה לפורום