הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/24/2006 8:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דור עם תוכן  שרירים
נושא: שרירים תאריך: 8/24/2006 8:19:00 PM
מחבר/ת: דור

היי אלעד/תומר
רציתי לדעת איזה שריר ברגל אנו מפעילים כאשר אנחנו מט]סים עלייה. תמונה מאד תעזור אם אפשר

תודה רבה


חזרה לפורום