נושא: יישור קו ל Giant Rincon SE תאריך: 8/24/2006 10:31:00 PM
מחבר/ת: שחר
אהלן,
היום קניתי את הזוג המוזכר בכותרת, יד 2 כמובן. התחלתי ביישור קו שכלל: החלפת רפידות בלמים, כבלים בלמים, כבלים של ההילוכים. שומנו מעבירי ההילוכים וידיות הבלמים. מחר נעבוד על כיוונון ההילוכים.
איך אני מטפל בבולםת RST 381 CL? שמתי שמן (WD40), אבל, עדיין הבולם לא חוזר ממש עד הסוף למעלה.
האם יש עוד הצעות לטיפול?
תודה!
|