הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/24/2006 11:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יבגני טקצ´נקו עם תוכן  יש במצמן
נושא: יש במצמן תאריך: 8/24/2006 11:14:00 PM
מחבר/ת: יבגני טקצ´נקו

אני קניתי הארדרוק ספורט 2007 לפני 10 ימים
וראיתי שם גם XC COMP


חזרה לפורום