טקסט הודעת פורום
| 8/25/2006 4:01:00 PM |
|
נושא: שילדות תאריך: 8/25/2006 4:01:00 PM
מחבר/ת: גל מן
אני מעוניין לברר כמה שווה שילדה של הארו אסקייפ 8.3 כמה תעלה לי נניח לקנות שילדה כזו או מקבילה לה חדשה וכמה כזאת במצב טוב מאוד-מצויין יד שנייה תעלה. אם למישהו יש דרך לגלות את המחירים אני אשמח לדעת :)
|
חזרה לפורום |
|
|