הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/25/2006 4:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גל מן עם תוכן  שילדות
נושא: שילדות תאריך: 8/25/2006 4:01:00 PM
מחבר/ת: גל מן

אני מעוניין לברר כמה שווה שילדה של הארו אסקייפ 8.3
כמה תעלה לי נניח לקנות שילדה כזו או מקבילה לה חדשה וכמה כזאת במצב טוב מאוד-מצויין יד שנייה תעלה.
אם למישהו יש דרך לגלות את המחירים אני אשמח לדעת :)


חזרה לפורום