טקסט הודעת פורום
8/26/2006 4:27:00 PM
זהר קנטור
GARMIN
נושא:
GARMIN
תאריך:
8/26/2006 4:27:00 PM
מחבר/ת:
זהר קנטור
הי,
יש לי ETREX עם מתקן לכידון. GPS נוח קל לשימוש ובגודל מתאים.
לגבי עברית - לא יודע - שלי באנגלית.
זהר - TRANCE GIANT
חזרה לפורום