הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/26/2006 4:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זהר קנטור עם תוכן  GARMIN
נושא: GARMIN תאריך: 8/26/2006 4:27:00 PM
מחבר/ת: זהר קנטור

הי,
יש לי ETREX עם מתקן לכידון. GPS נוח קל לשימוש ובגודל מתאים.
לגבי עברית - לא יודע - שלי באנגלית.


זהר - TRANCE GIANT


חזרה לפורום