טקסט הודעת פורום
| 8/27/2006 1:35:00 PM |
|
נושא: עליה מטבריה לקצרין -סוףףףףףףףףף תאריך: 8/27/2006 1:35:00 PM
מחבר/ת: שלומית טכניון
היי ירון תודה על התגובה. עשינו כ- 90 ק"מ ,הכבישים שם פשוט חלום של כל רוכב כביש עליה שלא נגמרת וסלאלומים בירידות... מומלץ
|
חזרה לפורום |
|
|