נושא: עשיתי באניהופ אתמול תאריך: 10/6/2002 1:06:00 PM
מחבר/ת: עומר
עם מגיני ברכיים, אמונה והתמדה. זה פצצה של דבר. אומנם הצלחתי פעמיים מתוך עשרים ורק כ 35 ס"מ אבל קודם לא הצלחתי בכלל מתוך 100 פעמים. אז דרור קבל 10 על הכתבה ובה כמה טיפים שכתבת במדויק. כדאי לבקש מחבר לעמוד ליד ולהשגיח על הנפילות.
|