הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/6/2002 1:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר עם תוכן  עשיתי באניהופ אתמול
נושא: עשיתי באניהופ אתמול תאריך: 10/6/2002 1:06:00 PM
מחבר/ת: עומר

עם מגיני ברכיים, אמונה והתמדה. זה פצצה של דבר. אומנם הצלחתי פעמיים מתוך עשרים ורק כ 35 ס"מ אבל קודם לא הצלחתי בכלל מתוך 100 פעמים. אז דרור קבל 10 על הכתבה ובה כמה טיפים שכתבת במדויק. כדאי לבקש מחבר לעמוד ליד ולהשגיח על הנפילות.


חזרה לפורום