הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/27/2006 7:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר שטייף עם תוכן  על טילים וטיולים
נושא: על טילים וטיולים תאריך: 8/27/2006 7:55:00 PM
מחבר/ת: שחר שטייף

נו.. טוב... בפרספקטיבה היסטורית לא נפלו טילים ביער עופר אבל הוא בהחלט היה מטווח...
הסכנה העיקרית לרוכבים ביער עופר היא העובדה שפורצי הרכב מכירים את נקודות החנייה של רכבי הרוכבים ויש לא מעט רוכבים שחוזרים הביתה עם חלון שבור ו"עם בלי" סטריאו.
עדיף להשאיר את הרכב באחת מתחנות הדלק לאורך כביש 4 ולהוסיף קטע מנהלתי קצר לחימום לפני הטיפוס.


חזרה לפורום