נושא: דייי נו מה הקשר לפלצנות? תאריך: 8/28/2006 5:47:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר
אני עונה לך גם אם לא אני כתבתי את הכתבה. נראה לי שבאופן טבעי הכותב כתב ב"מתיקות" כי לרוב האנשים כיף לקרוא סגנון נעים ורגוע ולא עוקצני\פלצני.
מה רע בשלדה של 1000$ ולו בשביל בניית אופניי ל"סידורים" בעיר? בא לך תקנה, לא בא לך אל תקנה. אם השכן שלך מחליט לעשות דבר כזה, לא נראה לי שהוא פלצן אלא אנין טעם. מה שבטוח הוא שאדם כזה יודע להנות מהחיים.
תשאל את רוכבי הסינגלספיד מה הם מוצאים בחווית הרכיבה. אני שאלתי - לרוב מדובר באנשים שאוהבים לתת בראש, עליות, שרירים, טכניקה, תכנון ותחרותיות. אם אחד מהם מעדיף שכל זה יעשה על אופני טיטניום אז כל הכבוד על ההנאה נטולת העכבות.
|