הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/29/2006 9:51:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוסי מאירי עם תוכן  שאלה ... ?
נושא: שאלה ... ? תאריך: 8/29/2006 9:51:00 AM
מחבר/ת: יוסי מאירי

באיזה GPS הישתמשת ?
האם זה גריד ישראלי או UTM רגיל ?
חוץ מזה מסלול מעולה !!



חזרה לפורום