טקסט הודעת פורום
8/29/2006 9:51:00 AM
יוסי מאירי
שאלה ... ?
נושא:
שאלה ... ?
תאריך:
8/29/2006 9:51:00 AM
מחבר/ת:
יוסי מאירי
באיזה GPS הישתמשת ?
האם זה גריד ישראלי או UTM רגיל ?
חוץ מזה מסלול מעולה !!
חזרה לפורום