הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/29/2006 9:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  G N עם תוכן  שאלה טכנית:
נושא: שאלה טכנית: תאריך: 8/29/2006 9:27:00 PM
מחבר/ת: G N

ברשותי אופניים חדשים.

ציר הפדלים עבר חיזוק לאחר שהשתחרר (חיזוק בורק האלן אשר נועל את ציר).

לאחר החיזוק הפדלים אינם מסתובבים באופן חופשי, גם כנגד כיוון הדיווש. קיימת תחושת חיכוך, לחץ על המיסב.


האם זה טבעי ?

האם ניתן לחזק את ציר הפדל יותר מדי ? אם כן, האם יכול להיגרם נזק ?


תודה לעונים.





חזרה לפורום