נושא: יש לי עוד סוג של אנשים תאריך: 8/29/2006 10:37:00 PM
מחבר/ת: עמית חצרון
שלהם לא יתאים אופני סינגל ספיד -כאלו שהם גם תחרותיים , גם רוצים להשתפר מבחינה טכנית , אבל עשו את ימי הז"ק, RIGID וכו´ לפני כמה שנים . עכשיו נשאר להם רק להנות מהרכיבה , ולפצח עליות בהילוך שמתאים להם באותו היום :p עמית 22 על 34 או מה שזה לא יהיה מאחורה . שיפור טכני עלאק :p ;)
|