טקסט הודעת פורום
| 8/30/2006 7:29:00 AM |
|
נושא: אמנם לפורום מכונאות, אבל: תאריך: 8/30/2006 7:29:00 AM
מחבר/ת: יותם ברניס
כן, ניתן לחזק יותר מדי, כן זה יגרום לנזק.
חיזוק הקראנק צריך להיעשות ע"י מי שבאמת יודע מה הוא עושה, אחרת יכול להיגרם נזל לכל המכלול.
יותם.
|
חזרה לפורום |
|
|