הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/30/2006 7:29:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יותם ברניס עם תוכן  אמנם לפורום מכונאות, אבל:
נושא: אמנם לפורום מכונאות, אבל: תאריך: 8/30/2006 7:29:00 AM
מחבר/ת: יותם ברניס

כן, ניתן לחזק יותר מדי, כן זה יגרום לנזק.

חיזוק הקראנק צריך להיעשות ע"י מי שבאמת יודע מה הוא עושה, אחרת יכול להיגרם נזל לכל המכלול.

יותם.


חזרה לפורום