טקסט הודעת פורום
8/30/2006 10:07:00 AM
דרור סופר
האם מדובר במיסבים פתוחים של הציר המרכזי?
נושא:
האם מדובר במיסבים פתוחים של הציר המרכזי?
תאריך:
8/30/2006 10:07:00 AM
מחבר/ת:
דרור סופר
אם נסגרו חזק מדי הם יתבלו מהר יותר ויתנו תחושה של התנגדות לאורך זמן.
יש לשחרר מעט את התבריג הנכנס לשלדה.
חזרה לפורום