הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/30/2006 10:07:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור סופר עם תוכן  האם מדובר במיסבים פתוחים של הציר המרכזי?
נושא: האם מדובר במיסבים פתוחים של הציר המרכזי? תאריך: 8/30/2006 10:07:00 AM
מחבר/ת: דרור סופר



אם נסגרו חזק מדי הם יתבלו מהר יותר ויתנו תחושה של התנגדות לאורך זמן.

יש לשחרר מעט את התבריג הנכנס לשלדה.




חזרה לפורום