טקסט הודעת פורום
| 8/30/2006 2:56:00 PM |
|
נושא: בורג לציר תאריך: 8/30/2006 2:56:00 PM
מחבר/ת: mohseofn
לשאלתן ,אין קשר בין חיזוק בורג אלן בציר מרכזי לבין אופן עבודתו של הדושה אולי זה צירוף מקרים בכל אופן כניראה שציר הפדל גמור. . את ציר הפדל אפשר לחזק בעוצמה סבירה כלומר לחזק .
|
חזרה לפורום |
|
|