טקסט הודעת פורום
9/1/2006 10:29:00 PM
ofer dudovitch
איך לכוון כיסא ?
נושא:
איך לכוון כיסא ?
תאריך:
9/1/2006 10:29:00 PM
מחבר/ת:
ofer dudovitch
שיניתי קצת מיקום כיסא וכידון והופ האופניים לא קופצות לי יותר ?
קשה להרים גלגל או לבצע קפיצה.
מה עדיף - כיסא קדימה או אחורה?
חזרה לפורום