טקסט הודעת פורום
| 9/2/2006 11:06:00 PM |
|
נושא: אחלה כתבה מאד נהניתי ולמדתי, כן ירבו תאריך: 9/2/2006 11:06:00 PM
מחבר/ת: עמית לויתן
אחלה כתבה צריך לעודד עוד אנשים מהשטח שיש להם ידע ויכולות לכתוב להעלות את הדברים. אסף, כתבה טכנית מעולה בשפה שאפשר להבין. סחתיין
|
חזרה לפורום |
|
|