נושא: ניקוי האופניים לאחר רכיבת שטח תאריך: 9/2/2006 11:09:00 PM
מחבר/ת: shai regev
אני רוכב הרבה, בעיקר באזורים עם אבק "פודרה"/"קמח". השאלה היא: מה הדרך הנכונה והיעילה ביותר לנקות את האופניים לאחר הרכיבה, כדי לשמור עליהם ועל כל המכלולים בצורה הטובה ביותר (יש כאלה שאומרים שלא לשטוף עם מים, יש כאלה שאומרים לנגב את השרשרת לאחר השטיפה, יש שמציעים לנגב עם מטלית לחה... בקיצור: 20 אנשים, 30 דיעות).
תודה!
|