הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/2/2006 11:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריה עם תוכן  זמן חיים של בולם
נושא: זמן חיים של בולם תאריך: 9/2/2006 11:41:00 PM
מחבר/ת: אריה

שום בולם לא מחזיק שנה. תאורטית בולם יכול להחזיק לעד. הוא רק צריך תחזוקה והחלפת חלקים בסיסיים וביצועיו ישמרו ולא יפגעו.

לכן שרות לבולם הוא דבר חשוב.

מה ש-Push עושים זה להכנס למחוזות שמהנדסי הבולמים לא הגיעו אליהם משיקולים שונים שאין לי מושג עליהם, אולי לא חשבו על זה, אולי לחברה זה לא כלכלי לייצר את הבולמים בצורה שתייקר עוד יותר את מחירם.

מה שחשוב שיש כאן אופציה שאם אתה מוכן לשלם עליה תוכל לקבל בולם טוב יותר לבולם שהוא גם ככה מצוין - לא סתם זה שם הכתבה. זו רק שאלה של עלות.

התגובות בפורומים בארה"ב מאד אוהדות למה ש-push עושים. הם התחילו בבולמים אחוריים והיום הם כאמור גם בעניני מזלגות.




חזרה לפורום