נושא: אין נציג תאריך: 9/2/2006 11:44:00 PM
מחבר/ת: אריה
אם יש לך את היכולת ואתה רוצה להשקיע בשרות שלהם תצטרך לעשות זאת דרך ארה"ב.
תאורטית זה אפשרי...צריך למצוא שם כתובת, להעביר אליה את הבולם ולדאוג שמישהו יחזיר לך. לשלוח ישירות אליהם מהארץ זה כנראה גם אפשרי אבל בטח מאד ייקר. זכור כי אתה משלם גם את המשלוח מהם. מן הסתם הם לא יממנו את זה.
שיטת ה"בלדר" היא המומלצת ביותר.... :)
|