טקסט הודעת פורום
| 9/3/2006 1:19:00 PM |
|
נושא: רכיבת כביש של 150 ק"מ תאריך: 9/3/2006 1:19:00 PM
מחבר/ת: אמיר קסלר
ברצוני לקבל המלצה לתזונה נכונה(שתייה ואוכל) (לפני במשך ואחרי) לרכיבת כביש של 150 ק"מ
האם מומלץ לעשות מנוחות ארוכות (חצי שעה) במשך הרכיבה
|
חזרה לפורום |
|
|