הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/3/2006 7:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעד פלטין --Momentum-- עם תוכן  דרך אגב, לעניות דעתי, שריר הדו ראשי
נושא: דרך אגב, לעניות דעתי, שריר הדו ראשי תאריך: 9/3/2006 7:19:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--

מסומן בצבע ירוק, משתתף יותר במשיכה, מאשר מה שמצוייר בציור.
במיוחד בקרב רוכבים בעלי נסיון רכיבה ממושך/ או כשרוניים.
שריר זה חשוב מאוד, גם בהעברת הכוח לכף הרגל ומשם לדוושה.
שרירי דו-ראשי חזקים, יעזרו מאוד בלימוד/חינוך לדיווש עגול וחסכוני באנרגיה.

אגב, שאלה, מה אתם חושבים השריר החשוב ביותר ברכיבה ?
(לא, לא הראש, מאלה שצויינו כאן?)


חזרה לפורום