נושא: דרך אגב, לעניות דעתי, שריר הדו ראשי תאריך: 9/3/2006 7:19:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--
מסומן בצבע ירוק, משתתף יותר במשיכה, מאשר מה שמצוייר בציור. במיוחד בקרב רוכבים בעלי נסיון רכיבה ממושך/ או כשרוניים. שריר זה חשוב מאוד, גם בהעברת הכוח לכף הרגל ומשם לדוושה. שרירי דו-ראשי חזקים, יעזרו מאוד בלימוד/חינוך לדיווש עגול וחסכוני באנרגיה.
אגב, שאלה, מה אתם חושבים השריר החשוב ביותר ברכיבה ? (לא, לא הראש, מאלה שצויינו כאן?)
|