נושא: תשובה למתי איר ולמה ? תאריך: 9/4/2006 8:47:00 AM
מחבר/ת: אמיר קסלר
יציאה שש בבוקר מת"א דרומה וחזרה חזרה בערך ב 12:30 רמת הכושר : מתאמן כבר 3 חודשים 3-4 פעמים בשבוע בין 30 ק"מ ל 100 ק"מ רכיבה בקצב ממוצע של 25 קמ"ש פעם קודמת שניסיתי לרכב 150 ק"מ אחרי 120 ק"מ נגמר לי הכח וההיתי צריך להפסיק (אולי כי לא אכלתי מספיק)
נתונים נוספים: גובה 180 משקל 87
אני לא מבין הרבה בתזונה , האם ניתן לקבל פירוט מה הכי כדי לאכול כדי לצרוך 30-60 גרם פחמימות ?
|