הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/4/2006 8:47:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר קסלר עם תוכן  תשובה למתי איר ולמה ?
נושא: תשובה למתי איר ולמה ? תאריך: 9/4/2006 8:47:00 AM
מחבר/ת: אמיר קסלר

יציאה שש בבוקר מת"א דרומה וחזרה חזרה בערך ב 12:30
רמת הכושר : מתאמן כבר 3 חודשים 3-4 פעמים בשבוע
בין 30 ק"מ ל 100 ק"מ
רכיבה בקצב ממוצע של 25 קמ"ש
פעם קודמת שניסיתי לרכב 150 ק"מ
אחרי 120 ק"מ נגמר לי הכח וההיתי צריך להפסיק (אולי כי לא אכלתי מספיק)

נתונים נוספים: גובה 180 משקל 87

אני לא מבין הרבה בתזונה , האם ניתן לקבל פירוט מה הכי כדי
לאכול כדי לצרוך 30-60 גרם פחמימות ?




חזרה לפורום