נושא: אני מתחרה ול.................. תאריך: 9/6/2006 4:38:00 PM
מחבר/ת: תומר בל
אני מתחרה ולפי מיטב הבנתי רכיבת נפח היא : 1) נספרת לפי זמן ולא לפי ק"מ 2) אם אתה מעונין לשפר את הסיבולת ברכיבות נפח אתה אמור לרכב הרבה שעות ולא 2 שעות פעם בשבוע, תנסה לרכב במשך השבוע מספר (יחסית) גבוה של שעות (מומלץ עוד יותר לעשות את זה בכביש ולא בשטח אבל אם כבר שטח לעשות רכיבות ארוכות וזורמות וכמה שפחות סינגלים
|