טקסט הודעת פורום
| 9/6/2006 5:42:00 PM |
|
נושא: אז ככה תאריך: 9/6/2006 5:42:00 PM
מחבר/ת: עידן פסקל
רכיבת נפח נמדדת בזמן ולא בק"מ ולכן כדי לך לרכב זמן ממושך בערך 3-4 שעות ועם אתה רוכב הרים אז תרכב במקומות מאוד רגועים ללא כל סינגלים ובקצב יחסית נמוך
|
חזרה לפורום |
|
|