הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/6/2006 5:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עידן פסקל עם תוכן  אז ככה
נושא: אז ככה תאריך: 9/6/2006 5:42:00 PM
מחבר/ת: עידן פסקל

רכיבת נפח נמדדת בזמן ולא בק"מ ולכן כדי לך לרכב זמן ממושך בערך 3-4 שעות ועם אתה רוכב הרים אז תרכב במקומות מאוד רגועים ללא כל סינגלים ובקצב יחסית נמוך


חזרה לפורום