טקסט הודעת פורום
9/9/2006 7:54:00 PM
דימה
לדרור סופר
נושא:
לדרור סופר
תאריך:
9/9/2006 7:54:00 PM
מחבר/ת:
דימה
למה אין בחנות מיסבי אנדורו ל-Stamjumper 120 2005
תודה
חזרה לפורום