טקסט הודעת פורום
9/11/2006 10:25:00 AM
איציק אביב
רכיבה בחול
נושא:
רכיבה בחול
תאריך:
9/11/2006 10:25:00 AM
מחבר/ת:
איציק אביב
האם ככול שהצמיג באופניים רחב יותר הנסיעה בחול תהיה קלה יותר או קשה יותר?
חזרה לפורום