נושא: בהנחה שהאופניים מותאמות היטב תאריך: 9/11/2006 11:28:00 AM
מחבר/ת: Offer Arbel
כאבי גב תחתון יכולים לנבוע מכיוון לא נכון של גובה הכיסא ביחס לכידון או גב תחתון חלש מדי. אם נשלול את הראשון (לא כאב לך לפני ההפוגה) נשאר חיזוק שרירי גב תחתון. הגב התחתון הוא העוגן לפידול ומופעל עליו עומס ניכר. נראה שהגב התחתון שלך עוד לא הפנים את החזרה לשגרת האימונים. רצוי לחזק אותו ע"י תרגילי יוגה, שחיה, הליכה או בכל דרך אחרת. רק בריאות, עפר.
|