נושא: נרכיבת חול תאריך: 9/11/2006 2:12:00 PM
מחבר/ת: אלכס איסר
הנסיעה תהיה יותר קלה. אבל צריך גם לחץ נמוך מאד בצמיגים, הילוך יחסית נמוך (1-4 ב27 הילוכים) ודיווש מהיר וחזק. חשובה לא פחות היא מהירות הכניסה לשטח החולי (מהר, אבל לא יותר מדי). אם תדווש מספיק מהר ותשמור על המהירות הזאת, תוכל לנסוע כמה מטרים אפילו בחול ים.
|