הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/11/2006 2:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ע עם תוכן  סטרס ?
נושא: סטרס ? תאריך: 9/11/2006 2:38:00 PM
מחבר/ת: ע

רוכבי אופניים תחרותיים בארץ, סובלים מזה שהם לא יודעים מה זה סטרס. הם טובים בעיניינים של XTR וחרא אחר
רוכבים מפונקים לא יודעים מה זה סטרס


חזרה לפורום