טקסט הודעת פורום
9/11/2006 2:38:00 PM
ע
סטרס ?
נושא:
סטרס ?
תאריך:
9/11/2006 2:38:00 PM
מחבר/ת:
ע
רוכבי אופניים תחרותיים בארץ, סובלים מזה שהם לא יודעים מה זה סטרס. הם טובים בעיניינים של XTR וחרא אחר
רוכבים מפונקים לא יודעים מה זה סטרס
חזרה לפורום