הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/13/2006 11:16:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  amit Katz עם תוכן  אוזן למעביר אחורי ל-Haro X1
נושא: אוזן למעביר אחורי ל-Haro X1 תאריך: 9/13/2006 11:16:00 AM
מחבר/ת: amit Katz

נשברה לי האוזן של המעביר והייתי רוצה לדעת היכן קונים ואם יש תחליפי (לא בהכרח זול אבל חזק יותר).


חזרה לפורום