הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/13/2006 11:38:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר שטייף עם תוכן  שדרוג ל FR
נושא: שדרוג ל FR תאריך: 9/13/2006 11:38:00 AM
מחבר/ת: שחר שטייף

תביט על הצד החיובי: מבחינת המשקל האופניים שלך, כמו שהם, כבר שוקלים כמעט כמו אופני FR. (לא התכוונתי להסתלבט עליך, זה פשוט מתבקש...).
מבחינה טכנית ניתן להחליף את המזלג למזלג עתיר מהלך ואת המעצורים ניתן להחליף להידראולים. העניין הוא שהשלדה, הבולם והחישוקים לא נועדו לשימושים שתיארת. מזלג ארוך יפגע בגיאומטריה של השלדה והגלגלים לא יישרדו יותר מכמה קפיצות והשתוללויות. ה BIG AIR הם אופני XC, לא אופני FR ואינוס של השלדה ל FR ייצור שעטנז שלא יאריך ימים.

מה שאני מציע לך הוא:
1. להשקיע כמה ש´ח בשיפוץ המזלג ולהמשיך לרכוב על אופניך הנוכחיים.
2. לחסוך שקל לשקל לאופנים חדשים.
3. אם תשמור על אופניך הנוכחיים תוכל אולי לקבל תמורתם זיכוי כלשהוא בחנות בעת רכישת אופניך הבאים.


חזרה לפורום