נושא: פשוט - קצת הגיון תאריך: 9/13/2006 5:04:00 PM
מחבר/ת: גיל
ראשית, רואים שהצמיג שלם וללא קרעים. מכאן הלאה - רמת שפשוף (האם כל הבליטות כבר שחוקות) וגם האם אתה מגיש שנוי מהותי באחיזה של האופניים (למרות שהגורם השני מושפע גם מתנאי השטח ורמת הניפוח).
ואם כל זה לא מספיק תתייעץ בחנות או עם רוכבים מנוסים.
|