נושא: מצטרף לאמיר ומוסיף... תאריך: 9/14/2006 9:27:00 AM
מחבר/ת: Offer Arbel
רפי שלום, אינני תזונאי וכל מה שאכתוב כאן הוא על סמך שיטוטיי ברשת ונסיוני האישי. נראה שאינך אוכל מספיק חלבון. התוצאות של חוסר במרכיבי חלבון בדיאטה עלולות להיות אובדן במסת שריר. כלומר, לגוף שלך אין די חלבון לבניית השריר לאחר האימון. אם אתה מרגיש ירידה במסת השריר כנראה שחלק מהקילוגרמים שהשלת היו שרירים. הנה לינק למאמר בנושא מאת יעל דרור(פרק "החלבון והספורט")http://endure.co.il/docs/protein.htm רק בריאות, עפר ארבל
|