הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/15/2006 10:34:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף אבני עם תוכן  עזרה דחוף:
נושא: עזרה דחוף:  תאריך: 9/15/2006 10:34:00 AM
מחבר/ת: אסף אבני

מדוע כאשר אני מרכיב את הגלגל האחורי, אזיי כאשר אני מחזק את תפס השחרור מהיר, אזי הגלגל נתקע ולא מסתובב מהר. מהי הסיבה? כאשר אני סוגר התפס, אולם לא בחוזקה, אזי זה משתחרר טיפה. האם הנאבה נדפקה או השילדה ?


חזרה לפורום