טקסט הודעת פורום
| 9/15/2006 10:34:00 AM |
|
נושא: עזרה דחוף: תאריך: 9/15/2006 10:34:00 AM
מחבר/ת: אסף אבני
מדוע כאשר אני מרכיב את הגלגל האחורי, אזיי כאשר אני מחזק את תפס השחרור מהיר, אזי הגלגל נתקע ולא מסתובב מהר. מהי הסיבה? כאשר אני סוגר התפס, אולם לא בחוזקה, אזי זה משתחרר טיפה. האם הנאבה נדפקה או השילדה ?
|
חזרה לפורום |
|
|