טקסט הודעת פורום
| 9/15/2006 11:43:00 PM |
|
נושא: נשמע כמו מיסב משוחרר בנאבה. תאריך: 9/15/2006 11:43:00 PM
מחבר/ת: שחר שטייף
לא ציינת מה דגם הנאבה ואם מדובר בנאבה עם מיסב אטום או פתוח. יכול להיות שהמיסב לא תקין ונוצר "שפיל" בנאבה שהלחץ החיצוני משפיע עליו. זה לא מצב בלתי הפיך. יכול להיות שקצת גריז יפתור את הבעיה.
|
חזרה לפורום |
|
|