הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/16/2006 4:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יפתח ויסברג עם תוכן  יש מצב
נושא: יש מצב תאריך: 9/16/2006 4:17:00 PM
מחבר/ת: יפתח ויסברג

מנסיוני המר יש מצב שנשבר הציר,תןציא את הגומיה בצד הגלגל ותסובב את הציר בכיוונים נגדיים אם הוא מנותק אזי-שבור,אם לא סך הכל טיפול נאבה.



חזרה לפורום