טקסט הודעת פורום
9/16/2006 4:17:00 PM
יפתח ויסברג
יש מצב
נושא:
יש מצב
תאריך:
9/16/2006 4:17:00 PM
מחבר/ת:
יפתח ויסברג
מנסיוני המר יש מצב שנשבר הציר,תןציא את הגומיה בצד הגלגל ותסובב את הציר בכיוונים נגדיים אם הוא מנותק אזי-שבור,אם לא סך הכל טיפול נאבה.
חזרה לפורום