הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/17/2006 12:01:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  maor nachum עם תוכן  מכיר מקרוב..
נושא: מכיר מקרוב.. תאריך: 9/17/2006 12:01:00 AM
מחבר/ת: maor nachum

קרה לי מקרה מאוד דומה...
נפילה דומה במדבר יהודה, על מצוק ההעתקים 15 ק"מ מהרכב.
בלית ברירה רכבתי עם יד אחת את רוב הדרך.
הבעסה האמיתית היתה שזה היה שבוע לפני חופשת סקי.
אני היום כמעט שנה אחרי ואי אפשר לומר שהמרפק החלים לגמרי. תקפיד על פזיוטרפיה ועל הפעלת היד בכל טווח התנועה כולל כיפוף מלא תחת עומס ויישור מלא תחת עומס.
בהצלחה
מאור



חזרה לפורום