טקסט הודעת פורום
9/17/2006 3:39:00 PM
eyal massasa
כתבה
נושא:
כתבה
תאריך:
9/17/2006 3:39:00 PM
מחבר/ת:
eyal massasa
בירידות לבלום בעיקר עם הקדמי ולפמפם עם האחורי? לא אמור להיות הפוך.
חזרה לפורום