טקסט הודעת פורום
9/17/2006 5:29:00 PM
אסף אבני
תודה ליפתח ולשחר:
נושא:
תודה ליפתח ולשחר:
תאריך:
9/17/2006 5:29:00 PM
מחבר/ת:
אסף אבני
באמת זה היה ציר נאבה שנשבר. ניצלתי המעמד כדי להחליף נאבה אחורית. תודה.
חזרה לפורום