הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/17/2006 5:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף אבני עם תוכן  תודה ליפתח ולשחר:
נושא: תודה ליפתח ולשחר: תאריך: 9/17/2006 5:29:00 PM
מחבר/ת: אסף אבני

באמת זה היה ציר נאבה שנשבר. ניצלתי המעמד כדי להחליף נאבה אחורית. תודה.


חזרה לפורום