הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/18/2006 10:49:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עודד הוק עם תוכן  פתיחת פדלים
נושא: פתיחת פדלים תאריך: 9/18/2006 10:49:00 AM
מחבר/ת: עודד הוק

תנסה עם מפתח פתוח מס. 15 הפתיחה היא לכיוון הגלגל האחורי בשני הפדלים. אם זה הפדל המקורי יכול להיות שהוא מאד מחוזק ואז תשמן את ההברגה עם מעט שמן זז-קל המתן מעט ותפתח. את הפדל החדש תגרז מעט כדי שבפעם הבאה תוכל לפתוח יותר בקלות.


חזרה לפורום