טקסט הודעת פורום
| 9/18/2006 11:54:00 AM |
|
נושא: עליות בשוהם תאריך: 9/18/2006 11:54:00 AM
מחבר/ת: עופר פלד
באזור שוהם על גבול מתקן אדם יש עליה מדהימה וקשה שלא הרבה מצליחים לעלות נכנסים לסובב שוהם דרך בית נחמיה וחוצים גשר של כביש 6 אחרי 100 מטר מימין יש עליה מדהימה שהיא גם חלק משביל ישראל מאתגר ומהנה בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|