הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/18/2006 2:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אודי עמיר עם תוכן  עזרה בהקשחת בולם...
נושא: עזרה בהקשחת בולם... תאריך: 9/18/2006 2:16:00 PM
מחבר/ת: אודי עמיר

יש לי בולם 888vf של מרזוקי (200 מ"מ), איך אני יכול להקשיח אותו, לפי מה שאני יודע אין לו כיוונים. (אולי להחליף קפיץ?כמה זה עולה?)
* אני שוקל קרוב ל-90 ק"ג.


חזרה לפורום