טקסט הודעת פורום
| 9/18/2006 2:16:00 PM |
|
נושא: עזרה בהקשחת בולם... תאריך: 9/18/2006 2:16:00 PM
מחבר/ת: אודי עמיר
יש לי בולם 888vf של מרזוקי (200 מ"מ), איך אני יכול להקשיח אותו, לפי מה שאני יודע אין לו כיוונים. (אולי להחליף קפיץ?כמה זה עולה?) * אני שוקל קרוב ל-90 ק"ג.
|
חזרה לפורום |
|
|