הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/18/2006 4:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר אביבי עם תוכן  תודה רבה האם מפתח סטנדרטי יספיק
נושא: תודה רבה האם מפתח סטנדרטי יספיק תאריך: 9/18/2006 4:25:00 PM
מחבר/ת: אמיר אביבי

או שצריך מפתח ייעודי מחנות אופניים?


חזרה לפורום