נושא: זה מאוד נפוץ בגלל... תאריך: 9/18/2006 5:55:00 PM
מחבר/ת: אור שריקי
בגלל ש הרבה מאוד אנשים כשהם נופלים הם לא עוזבים את האופניים וככה אין איך להגיב או להתגלגל (למדתי בדרך הקשה) אז כשאתם נופלים הדבר האחרון שאתם צריכים לדאוג לו זה האופניים , אז אל תהססו לעזוב אותם כי המקסימום שיכול להיות זה לצאת עם אוזן עקומה ולא עצם שבורה...
|