הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/18/2006 5:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אור שריקי עם תוכן  זה מאוד נפוץ בגלל...
נושא: זה מאוד נפוץ בגלל... תאריך: 9/18/2006 5:55:00 PM
מחבר/ת: אור שריקי

בגלל ש הרבה מאוד אנשים כשהם נופלים הם לא עוזבים את האופניים וככה אין איך להגיב או להתגלגל (למדתי בדרך הקשה) אז כשאתם נופלים הדבר האחרון שאתם צריכים לדאוג לו זה האופניים , אז אל תהססו לעזוב אותם כי המקסימום שיכול להיות זה לצאת עם אוזן עקומה ולא עצם שבורה...


חזרה לפורום