נושא: שאלה לגבי מגן גלגל שיניים קדמי תאריך: 9/18/2006 10:41:00 PM
מחבר/ת: אסף ילוז
שלום!
קניתי לפני כארבעה ימיםSpecialized Hardrock Sport (האופניים הראשונות שלי!) וקיבלתי אותם ללא המגן של הגלגל שיניים הקדמי (לא זוכר את השם המדויק) והתקשרתי למצמן בקריית ביאליק כדי לשאול האם אני יכול לקנות אחד כזה ( משם קניתי את האופניים) והם אמרו לי שזה יעלה לי כ-240 שקל (?!) אז החלטתי לרדת מהעניין.
השאלה שלי היא האם אני יכול לפרק את המגן הזה מאופניים ישנות? כלומר, האם זה אותו חיבור כי לאופניים שלי יש חיבור של 4 פינים מרובעים.
תודה לעוזרים
|