טקסט הודעת פורום
| 9/19/2006 6:25:00 AM |
|
נושא: מידע על american eagle-milano, מישהוא? תאריך: 9/19/2006 6:25:00 AM
מחבר/ת: סיון
אני מחפש מידע על האופניים האלו, בעיקר בהשוואה ל specialized hardrock אשמח לתגובות של בעלי ניסיון עם האופניים. בינתיים לא מצאתי עליהם שום מידע. תודה מראש!
|
חזרה לפורום |
|
|