הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/19/2006 11:19:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  מפתח 15מ"מ (פתוח, כמובן) סטנדרטי מספיק.
נושא: מפתח 15מ"מ (פתוח, כמובן) סטנדרטי מספיק. תאריך: 9/19/2006 11:19:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

ושוב- שים לב טוב לכיוון יש שם הברגה הפוכה!


חזרה לפורום