טקסט הודעת פורום
9/19/2006 12:36:00 PM
רון מרגולין
שתיית משקאות איזוטוניים ע"י ילדים
נושא:
שתיית משקאות איזוטוניים ע"י ילדים
תאריך:
9/19/2006 12:36:00 PM
מחבר/ת:
רון מרגולין
האם שתיית משקאות איזוטוניים ע"י ילדים (10-11) במהלך פעילות ספורטיבית מזיקה?
חזרה לפורום