נושא: ברמה הפסיכולוגית או ברמה הפיזיולוגית ? תאריך: 9/19/2006 12:46:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--
ברמה הראשונה - כן (בגיל צעיר משתמשים במוצרים שאינם צריכים, חושבים שהם רוכבים מקצוענים, למרות שאינם ולא צריכים להיות). במילים בוטות יותר - חינוך רע ומפונקות ופלצנות לשמה.
ברמה הפיזיולוגית - לא ידוע לי שהדבר יכול להזיק. אבל, ברמת העומס של ילדים בני 11, אין הבדל מיוחד בין מיץ תפוזים רגיל מעורבב עם מים, למשקה איזוטוני.
ולשורה התחתונה, ספורטאים בגיל שציינת, בקבוצתי, רוכבים ומתחרים שבבקבוקים שלהם יש מים (או מהברז, או של הספונסר - נביעות (((-:
|